سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                           هر چه کردم بشوم از تو جدا بدتر شد

                                        از دل ما نرود مهر و وفا بدتر شد

                           مثلا خواستم اینبار موقر باشم

                                      و به جای«تو »بگویم که «شما» بدتر شد

                          این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد

                                     بلکه بر عکس فقط رابطه ها بدتر شد

                        اسمان وقت قرار من و تو ابری بود

                                     تازه با رفتن تو وضع هوا بدتر شد

                        چاره دارو ودوا نیست که حال من وتو

                                      بی تو با خوردن دارو و دوا بدتر شد

                    روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

                                     امدم پاک کنم عشق تو را بدتر شد!!!!

«شادی صندوقی»

 






تاریخ : سه شنبه 86/12/14 | 1:29 عصر | نویسنده : سودابه افسر بهادری | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.